Wyprzedaż
Farba do twarzy Palmer 236 ml - Żółta
Farba do twarzy Palmer 236 ml - Żółta
37,45 zł 28,20 zł
szt.
Wkłady okrągłe do gumki Eraser Derwent 2 szt.
Wkłady okrągłe do gumki Eraser Derwent 2 szt.
6,60 zł 5,50 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

 
Jeśli towar z jakiegoś powodu nie spełni Państwa oczekiwań, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny – w terminie 14 dni od momentu, gdy Państwo lub inne osoby przez Państwa wskazane otrzymały towar. Drogą elektroniczną niezwłocznie wyślemy potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy posiada Konsument, czyli osoba fizyczna, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (Art. 22 (1) k.c.).


W przypadku, gdy chcą Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy prosimy o:

1. Poinformowanie nas o chęci zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym.

Można to zrobić, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

Storm – Internetowy Sklep Plastyczny,
ul. Graniczna 186, hala H1, moduł nr 5,
54-516 Wrocław 

2. Odpowiednie zabezpieczenie i zapakowanie towarów wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres: Storm sklep dla plastyków, ul. Graniczna 186, hala H1, moduł nr 5, 54-516 Wrocław.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, do paczkomatów i urzędów pocztowych.

Gdy otrzymamy produkty i sprawdzimy ich stan, zwrócimy Państwu koszt produktów wraz z kosztem najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy zamówienia. Pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni od dnia otrzymania przez nas produktów – w taki sam sposób, w jaki dokonali Państwo płatności. Ponoszą Państwo koszt zwrotu towarów.

Oświadczenie można do nas wysłać na adres e-mail lub w paczce razem ze zwracanymi towarami i dokumentem zakupu. 

Mogą Państwo skorzystać z gotowego wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na naszej stronie internetowej poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Prosimy, aby odstąpienie od umowy zawierało następujące informacje:

  • dane adresowe naszej firmy,
  • imię, nazwisko i adres osoby składającej oświadczenie,
  • nazwę produktu,
  • datę dokonania zakupu,
  • numer zamówienia,
  • numer paragonu / faktury,
  • datę odstąpienia od umowy,
  • dane potrzebne do dokonania zwrotu: numer rachunku bankowego, dane właściciela rachunku lub dane do przekazu pocztowego.

Dowód zakupu (paragon lub faktura) konieczny do wykonania zwrotu znajduje się pod listem przewozowym lub we wnętrzu paczki.

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy opisane są w regulaminie, dostępnym na naszej stronie internetowej.

 

Reklamacja

 
Jeśli wystąpiły niezgodności, uszkodzenia lub stwierdzili Państwo wady produktu, można złożyć reklamację. W tym celu można skorzystać z gotowego wzoru formularza reklamacji dostępnego na naszej stronie internetowej poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Prosimy, aby reklamacja zawierała następujące informacje:

  • dane adresowe naszej firmy,
  • imię, nazwisko i adres osoby składającej reklamację,
  • nazwę produktu,
  • krótki opis wady,
  • datę dokonania zakupu,
  • numer zamówienia,
  • numer paragonu / faktury,
  • datę złożenia reklamacji,
  • dane potrzebne do dokonania zwrotu: numer rachunku bankowego, dane właściciela rachunku lub dane do przekazu pocztowego.

W każdej z poniżej opisanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 781-350-938 lub wysłanie wiadomości na adres zamowienia@stormplastyczny.pl bądź info@stormplastyczny.pl.

 1. Niezgodność w zamówieniu

Jeśli nie otrzymają Państwo jakiegoś produktu lub omyłkowo dostaną inny, prosimy o kontakt z nami i podanie w treści e-maila daty dokonania zakupunumeru zamówienia, przesłanie zdjęć paczki i otrzymanego towaru oraz o krótkie opisanie, na czym polega stwierdzona niezgodność.

2. Wada towaru

Jeśli stwierdzili Państwo jakieś wady produktu, prosimy o kontakt z nami i wysłanie e-mailem formularza reklamacji oraz załączenie zdjęć otrzymanego towaru.

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Zazwyczaj zakupionego towaru nie trzeba odsyłać, ale może się tak zdarzyć, że poprosimy o wysłanie produktu na adres naszej siedziby (Storm sklep dla plastyków, ul. Graniczna 186, hala H1, moduł nr 5, 54-516 Wrocław).

Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na Państwa adres e-mail lub w inny, podany przez Państwa sposób. 

Dowód zakupu (paragon lub faktura), dzięki któremu weryfikujemy reklamację, znajduje się pod listem przewozowym lub we wnętrzu paczki.

Szczegółowe warunki reklamacji opisane są w regulaminie, dostępnym na naszej stronie internetowej.

3. Uszkodzenie towaru podczas transportu

Jeśli wystąpiły jakieś uszkodzenia podczas transportu, prosimy o kontakt z nami i wysłanie e-mailem formularza reklamacji oraz załączenie zdjęć uszkodzeń – kartonu, produktów, sposobu pakowania oraz listu przewozowego. Prosimy także o sporządzenie protokołu szkody (dostępny na stronie przewoźnika) i przesłanie nam jego skanu lub zdjęcia. 

Prosimy, aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzili Państwo, czy paczka nie jest naruszona – dotyczy to zarówno usług kurierskich, jak i paczkomatów oraz innych punktów odbioru. Ważne jest także, aby przechować uszkodzony towaru i opakowanie do czasu rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. 

Widoczne uszkodzenie – zewnętrzne naruszenie stanu paczki 

Jeśli na paczce, widoczne są uszkodzenia, prosimy o spisanie protokołu szkody przy kurierze. Gdyby zdarzyło się, że kurier odmówi spisania protokołu albo zaleci wypełnienie go później przez stronę internetową firmy kurierskiej, można odmówić przyjęcia paczki, podając jako powód widoczne uszkodzenia przesyłki. 
Uszkodzenia można także zgłosić podczas odbioru paczki z Paczkomatu: wyjmujemy przesyłkę, wybieramy na monitorze opcję „mam uwagi” i umieszczamy uszkodzoną przesyłkę raz jeszcze w Paczkomacie.
Czasem lepiej jest odmówić przyjęcia paczki – gdy złożymy reklamację przewoźnikowi, może to ułatwić jej pozytywne rozpatrzenie.
 
Niewidoczne uszkodzenia – uszkodzenie towaru w paczce
 
Jeśli na paczce nie widać uszkodzeń, ale produkty noszą ślady uszkodzeń transportowych, prosimy o wypełnienie protokołu szkody przez stronę internetową lub w siedzibie firmy kurierskiej, która dostarczyła przesyłkę. 
Jeśli odebrali Państwo paczkę z Paczkomatu, protokół można wypełnić w najbliższym oddziale InPost.
Uwaga! Tylko na podstawie rzetelnie wypełnionego protokołu szkody będziemy mieli szansę na pozytywne rozpatrzenia reklamacji przez firmę kurierską. Czasem wystarczy drobny szczegół, żeby przewoźnik odrzucił zgłoszoną reklamację.

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl